Connect with us

Nők országa

Csak 30 perc, és felpörgeti az anyagcseréd, beindítja a zsírégetést

Lapos hasat és feszes feneket akarsz? Nincs késő még elkezdeni!

Ahhoz, hogy megfelelően működjön, és ne lassuljon be az anyagcsere, rendszeres testmozgásra van szükség, az eredmény szinten tartásához pedig elengedhetetlen az egészséges, tudatos táplálkozás.

Ám, ha alaposan átmozgatjuk az izmainkat, egyetlen edzés után még órákig pöröghet az anyagcsere-működés, így az alkalmankénti edzésekből is profitálhatunk, még ha rövid időre is.

Attól senki ne várjon fogyást, ha néha-néha beszúr egy edzést, aztán mindent folytat ugyanúgy, mint előtte…

De ahhoz, hogy megőrizzük az alakunkat és feszesítsük a kontúrokat, hetente két-három rövidebb edzés is elegendő.

Az anyagcserénket nap közben is munkára bírhatjuk, amennyiben más jellegű mozgást is végzünk, például, gyalogolunk, vagy amikor csak tehetjük, lépcsőzünk.

Az alábbi edzés a kritikus területeket veszi célba, amelyekre a legkönnyebben ugranak fel a zsírpárnácskák.

A gyakorlatokat Brittne Babe állította össze, akit az otthon végezhető edzések királynőjeként is emlegetnek.

Főként feszesítő és izmosító feladatokat válogatott össze, melyek segítségünkre lehetnek a testkontúrjaink megőrzésében és fejlesztésében.

Ha a fogyás az elsődleges cél, érdemes kardió jellegű mozgásformákkal kombinálni az alábbi tornagyakorlatokat.

Facebook hozzászólások

Szia, Emma vagyok a Nők Országának a szerkesztője. Örülök, hogy a cikkeimet olvasod, bízom benne, hogy minden egyes szerzeménnyel valami pluszt tudok hozzátenni a mindennapjaidhoz. Amennyiben tetszett a cikkem, oszd meg a közösségi hálózaton is, hogy mások is értesüljenek róla. További szép napot kívánok!

Még több

Fel

Kövess minket Facebookon!

Ezzel egyúttal támogatod oldalunkat is.