in

Egészséges és ragyogó bőrt akarsz? Ezeket az ételeket fogyaszd!

Szakemberek és dietetikusok válogatták össze a listát.

A megfelelő mennyiségű A-vitamin nélkülözhetetlen a szemed, a bőröd és a az agyad egészsége értelmébe.

Rengetegen választják a táplálékkiegészítőket, ezekkel azért óvatosan, mivel magas dózisban az A-vitamin túladagolható.

A szakértők azt ajánlják, válaszd a természetes megoldásokat, mint például a répát vagy a paprikát, amivel garantáltan a megengedett határtértéken belül maradsz.

A spenót magas vas- és A-vitamintartalommal bír, ezért igazi ajándék a szervezetnek.

A legnépszerűbb A-vitamin forrás a sárgarépa. Mindössze egy szál fedezi az egész napos szükségleted a vitaminból, ezért érdemes minél többször fogyasztani.

A paprika, különösen a kápia, nemcsak édes, de nagyon vitamindús is.

Az édesburgonya elég megosztó étel, viszont annál egészségesebb.

A mediterrán diéta kedvelt alapanyaga igazi vitaminbomba, már egy negyed gerezd is megadja a napi A-vitaminszükségletet.

Ha imádod a magvakat, válaszd a pisztáciát: ez az egyetlen, ami megfelelő mennyiségű A-vitamint tartalmaz.

Szintén nagyon megosztó a brokkoli, de extrém egészséges: kálciummal, C-vitaminnal, fehérjével és természetesen A-vitaminnal van tele.

Mit gondolsz erről? Szavazz!

Szerző: Emma

Szia, Emma vagyok a Nők Országának a szerkesztője. Örülök, hogy a cikkeimet olvasod, bízom benne, hogy minden egyes szerzeménnyel valami pluszt tudok hozzátenni a mindennapjaidhoz. Amennyiben tetszett a cikkem, oszd meg a közösségi hálózaton is, hogy mások is értesüljenek róla. További szép napot kívánok!

Döbbenetes hatással van a kannabisz az emberi látásra: kutatók igazolták az eddig ismeretlen hatást

Ha túl sok wifi és elektromágneses sugárzás ér, ezeket a tüneteket figyeld!